Kenmerken voor lokale SEO
Google Mijn Bedrijf- kenmerken (GMB) zijn zoekmachine marketing manieren voor bedrijven om te delen wat ze aanbieden en wat een klant kan verwachten bij het gebruik van dat bedrijf.
Ze zijn ook een manier voor een bedrijf om zijn lokale zoekmachine marketing aanwezigheid te optimaliseren. Hoe gedetailleerder een vermelding is met kenmerken, hoe groter de kans dat de vermelding kan worden gerangschikt voor een specifieke, gerichte zoekopdracht met een kenmerk modifier, bijvoorbeeld toegankelijke restaurants in de buurt. In deze blogpost ontdekt je de verschillende typen kenmerken die beschikbaar zijn voor bedrijven, afhankelijk van de primaire bedrijfscategorie, en hoe lokale marketeers deze kenmerken het beste kunnen benutten.
Typen Google Mijn Bedrijf-kenmerken
Er zijn twee soorten attributen binnen een vermelding op GMB: feitelijk of subjectief.
Feitelijke kenmerken worden onderhouden door het bedrijf, terwijl subjectieve kenmerken door Google worden verkregen via de meningen van gebruikers die het bedrijf hebben bezocht. Het bedrijf is niet in staat om deze subjectieve kenmerken bij te werken of te controleren. waar gebruikers naar kunnen worden gevraagd, kunnen zijn of een bedrijf populair is, goed voor groepen, informeel, gezellig, goed voor kinderen, enz.
Deze kenmerken helpen je proactief antwoorden te geven op veelgestelde vragen van zoekers, rechtstreeks in de lokale vermelding. Vaak vergelijken klanten hun opties en nemen ze een beslissing zonder ooit door te klikken om een bedrijf te bellen of hun website te bezoeken. Als je de locatie of serviceprovider van jouw keuze wilt zijn, zorg er dan voor dat je alle mogelijke informatie verstrekt om zoekers te helpen bij het kiezen van de locatie.
Elke GMB-vermelding heeft de mogelijkheid om meerdere kenmerken bij te werken, en de kenmerken die beschikbaar zijn voor elke vermelding worden bepaald door de primaire categorie voor de vermelding. Niet alle categorieën bieden dezelfde kenmerken.
Kenmerken kunnen ook verschillen per land waarin je vermeldingen zich bevinden. Zorg ervoor dat je de primaire categorie kiest die het meest van toepassing is op het merk, zodat de juiste kenmerken beschikbaar zijn voor jouw zoekmachine marketing vermelding.